JAS-Skywalker4JAS-Skywalker4

Main Audio Favorites Reviews Stats

Contact Info / Websites

All 9 audio Reviews


You're Banned You're Banned

Rated 5 / 5 stars

Holy Crap....

That was scary......really scary.......


People find this review helpful!

Newgrounds song Newgrounds song

Rated 5 / 5 stars

Haha

"Everything by Everything....one" Nice song I enjoyed it


People find this review helpful!

He's A Pirate(GPO) He's A Pirate(GPO)

Rated 5 / 5 stars

Holy Crap!

This is really good, Nice work! Sounds almost just like the original this makes me wanna go watch it now, Bye!



ATARI WHALES ATARI WHALES

Rated 5 / 5 stars

Wow!

That was amazing i wish i had mad skills like you XD *looks at other reviews response* I'm not good at deciding genres either XD. *starts going crazy*


Gryphyn responds:

yeah sometimes I say fuck genres because I just do what I do.


{dj-N} The Euphoria {dj-N} The Euphoria

Rated 5 / 5 stars

swee cuppin cakes! this is nice

I love your trance peices maybe i should look at your techno too



{dj-N} Not Alone [Remastered] {dj-N} Not Alone [Remastered]

Rated 5 / 5 stars

awesome man

and yet another great peice of work by DJ-Nate, nothing more to say



The Voice Demo The Voice Demo

Rated 4.5 / 5 stars

ha!

nice, very nice lol nice voicing


Rabidssquirrel responds:

Thanks xD


Rock'n Temple || Zelda 2 Rock'n Temple || Zelda 2

Rated 5 / 5 stars

*bows*

I am not worthy! nice remix



{dj-N} Evolution of Music {dj-N} Evolution of Music

Rated 5 / 5 stars

Awesome!!

Awesome music theree really liked it, and nice Jabba the Hut laugh....i know i am a star wars freak